21
Jan
09

Lil’ Wayne Quit Rapping?…Listen

Vodpod videos no longer available.
Advertisements

6 Responses to “Lil’ Wayne Quit Rapping?…Listen”


  1. January 21, 2009 at 11:24 PM

    I have been speaking Ebonics all my life, and I can’t understand a word Lil Wayne said

  2. January 22, 2009 at 10:23 PM

    He is so full of it, and if he did chose to start doing cart wheels like breezy he may want to think twice..we saw how bad he bust his ass just walking on stage…lol

  3. June 10, 2009 at 4:01 PM

    Bitchez stop hatin on Lil Wayne just cuz you arent blessd with those wonderful talents like him doesnt mean you have to start talkin shit. he can rap and play rock and rite lyrics and play tha guitar and othr shit thatll take to long to rite so dont you go off all on this mothafuckin crap ok
    DONT HATE WAT YOU CANT IMITATE

  4. 4 Tonayy
    September 9, 2009 at 6:14 PM

    I have been speaking proper English my whole life, and had absolutely no problem understanding a single word that Wayne said.

  5. 5 Luis
    February 10, 2010 at 8:29 PM

    “wonderful talents like him doesnt mean you have to start talkin shit. he can rap and play rock and rite lyrics and play tha guitar and othr shit thatll take to long to rite so dont you go off all on this mothafuckin crap ok
    DONT HATE WAT YOU CANT IMITATE”

    What talents? He blabbers on about shit he sees and thinks about. He can’t rap, he can’t freestyle. Of course he can ‘play rock’, all he has to do is download some rock music and press the play button. He can’t play the guitar, the most he’s managed to play is about 7 notes. I can play more than that, and I play the violin. And if it takes too long to write, then who cares? That’s not an excuse to make crappy music. Anybody can imitate his ‘talents’.

  6. February 17, 2010 at 9:32 PM

    Hmmm…just shifting gear…not quitting I know..just a change of viand, so to speak..


Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s


@GemsOfGemz

Error: Twitter did not respond. Please wait a few minutes and refresh this page.

Blog Visits

  • 467,678 hits
January 2009
M T W T F S S
« Dec   Mar »
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  

%d bloggers like this: